حدود ۱۵۰۰ بوشهری در آزمون استخدامی آتش‌نشانی ثبت‌نام کردند
حدود ۱۵۰۰ بوشهری در آزمون استخدامی آتش‌نشانی ثبت‌نام کردند

ندای استان:رییس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر از ثبت نام هزار و ۴۹۵ نفر در آزمون استخدامی آتش نشانی در این استان خبر داد.

به گزارش ندای استان به نقل از ایسنا، دکتر علی احمدی زاده عنوان کرد: آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی روز ۱۸ مرداد ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: ثبت نام در این آزمون از ۱۲ الی ۱۹ تیرماه انجام پذیرفت و تعداد هزار و ۴۹۵ نفر در استان بوشهر در این آزمون ثبت نام کردند.
رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: این تعداد برای ۲ شغل آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین با هم به رقابت می‌پردازند.
احمدی زاده تصریح کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مرداد ماه می‌توانند کارت شرکت در آزمون را از طریق سایت www.hrtc.ir مرکز آزمون جهاددانشگاهی دریافت نمایند.
وی ادامه داد: از روز سه شنبه ۱۵ مرداد ماه نیز باجه‌های رفع نقص کارت آزمون در استان فعال خواهند بود.
رییس مرکز آزمون جهاددانشگاهی با بیان اینکه سهمیه استان بوشهر برای پذیرش در این آزمون استخدامی ۶۵ نفر است که از این تعداد ۳۳ نفر در ردیف شغلی آتش‌نشان و ۳۲ نفر نیز در ردیف راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین استخدام می‌شوند.
علی احمدی زاده خاطرنشان کرد: پس از آزمون کتبی اسامی سه برابر ظرفیت قبول شدگان به ترتیب اولویت برای شرکت در آزمون عملی معرفی خواهند شد.
وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از آخرین اطلاعیه‌های برگزاری آزمون آتش نشانی به سایت مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir مراجعه نمایند.