معاون وزیر: اشتغال اتباع بیگانه فاقد پروانه کار ممنوع است
معاون وزیر: اشتغال اتباع بیگانه فاقد پروانه کار ممنوع است

ندای استان:معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ممنوعیت‌های قانونی اشتغال اتباع بیگانه فاقد مجوز و پروانه کار گفت:باید برخوردهای قضایی قاطعی با نیروهای کار اتباع بیگانه فاقد مجوز قانونی و پروانه کار انجام شود.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، حاتم شاکرمی ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به تحولات صورت گرفته در کشور برای کمک به تولید و اشتغال اظهار داشت:در یک بخش شورای هماهنگی اقتصاد مقاومتی با تایید مقام معظم رهبری و در بخش دیگر هم ابلاغیه جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد بخشودگی جرائم و تقسیط جرائم تا ۶۰ ماه، فرصت خوبی برای رونق تولید و اشتغال در کشور فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: با تلاش استاندار و مسئولان استانی، وضعیت استان بوشهر در زمینه مشکلات واحدهای تولیدی نسبت به سایر استانها بهتر است ضمن اینکه ما آمادگی کامل برای بررسی پیشنهادات استانی با هدف رونق تولید و اشتغال داریم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود نیروهای کار اتباع بیگانه در استانهای مختلف به ویژه استان بوشهر گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در یک طرح ضربتی نسبت به شناسایی و برخوردهای قانونی با نیروهای کار اتباع بیگانه فاقد پروانه کار اقدام کرده تا فرصت‌های جدیدی برای نیروهای کار ایرانی فراهم شود.

شاکرمی بیان کرد: پس از شناسایی باید برخوردهای قضایی قاطعی هم با نیروهای کار اتباع بیگانه فاقد پروانه انجام شود و جرائم سبک در نظر گرفته نشود، ضمن اینکه برای این امر باید هماهنگی لازم با نیروی انتظامی، دادگستری هم انجام شود و دادگستری هم یک شعبه ویژه برای رسیدگی به این امور ایجاد کند.

وی تاکید کرد: نباید از ظرفیت های ایجاد اشتغال و تولید در استانها غفلت کنیم چرا که این امر فرصت بسیار خوبی برای افزایش اشتغال در کشور است.