حجت الاسلام جمالی جایگزین شفیعی شد+عکس
حجت الاسلام جمالی جایگزین شفیعی شد+عکس

ندای استان:مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش ندای استان، مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مهدیه امام خمی(ره) مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های صیانت، حمایت و تبیین مواضع انقلابی نظام و مردم در ساختار انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ‌وقت دچار حاشیه نشد

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: در این چهل سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی، شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی یکی از سالم‌ترین دستگاه‌های موجود در کشور بوده به‌طوری که هیچ‌وقت دچار حاشیه نشد و کارنامه بسیار خوبی را برای خود به ارمغان آورد.

آیت‌الله جنتی مثل کوه در مقابل ضدانقلاب ایستاده

وی در خصوص تخریب دشمنان علیه رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کشور، تصریح کرد: آیت‌الله جنتی مثل یک کوه در مقابل تمامی جریان‌های ضدانقلابی داخلی و خارجی ایستاده و در همه استان‌ها به‌ویژه استان بوشهر توانسته برای تمام جریانات انقلابی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد.

وظیفه اصلی شورای هماهنگی، برگزاری مراسمات ملی است

نصرالله شفیعی در این آئین ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع)، به تشریح وظایف اصلی شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی پرداخت و اظهار داشت: این شورا وظیفه هماهنگی و برگزاری مراسم‌هایی را بر عهده دارد که جنبه ملی داشته باشند و علاوه بر این مراسمات، برنامه‌های غیرمترقبه ملی و استانی در ایام سال وجود دارد که شورای هماهنگی مسؤولیت این برنامه‌ها را نیز، بر عهده دارد.

رئیس سابق شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان بوشهر به سابقه پنج‌ساله خود در این شورا اشاره کرد و گفت: بدون تردید برای کسی که روحش با نظام جمهوری اسلامی گره خرده، بازنشستگی برایش معنایی ندارد و این راه برای وی ادامه خواهد داشت.

تودیع ۱۲ رئیس شورای هماهنگی در کشور

شفیعی تصریح کرد: در سطح کشور همانند بنده،  ۱۲ رئیس این شورا مشمول قانون بازنشستگی هستند که همگی تودیع خواهند شد و جای خود را به نیروهای جوان خواهند داد.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تثبیت و تعمیق این فرهنگ در جامعه بویژه برای نسل جوان از مسؤولیت‌های این شوراست.

در پایان این مراسم،  پس از قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام جمالی، وی بعنوان رئیس جدید شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد و همچنین با اهدای لوح تقدیر از زحمات نصرالله شفیعی به پاس خدمات وی در طول ۶۵ ماه خدمت تجلیل بعمل آمد.

حجت الاسلام جمالی پیش از این سابقه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، امام جمعه موقت اهرم را در کارنامه خدمتی خود دارد. وی در حال حاضر سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر است.