راه‌یابی ۱۵ نوازنده بوشهری به جشنواره ملی موسیقی جوان
راه‌یابی ۱۵ نوازنده بوشهری به جشنواره ملی موسیقی جوان

ندای استان:دبیرخانه جشنواره ملی موسیقی جوان بعد از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از ۲۱۰۰ اثر ارسالی در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامی ۷۷۶ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهایی اعلام کرد.

به گزارش ندای استان به نقل از ایسنا، نام ۱۵ نوازنده از استان بوشهر در میان این نخبگان جوان موسیقی کشور قرار دارد.
“ماهان فولادی” و “محمد کرمی” در رشته سه‌‍تارنوازی، “محمد جواد نجیبی” در رشته کمانچه نوازی، “صادق خیاطی‌فرد” در رشته دف‌نوازی و “علیرضا زارعی”، “عرفان سعیدی”، “امیرمحمد هاشمی”، “آینا جاشویی”، “مبین مظلوم زاده”، “ابوالفضل جاشویی”، “امیرهوراد سلطانی”، “محمد حیدری خزاشبندی”، “رضا زارع”، “امیرعلی چوگان‌باز” و “آرمان کشفی” در رشته نی‌انبان نوازی، پانزده نوازنده جوان استان بوشهر هستند که به این جشنواره ملی راه یافتند.
گفتنی است هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت داوران به اجرا خواهند پرداخت.
به گزارش ایسنا، سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری «هومان اسعدی» و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از ۵ مردادماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.