بخشدار خارگ: عزم صنعت نفت و پتروشیمی برای رفع بیکاری در خارگ جدی است
بخشدار خارگ: عزم صنعت نفت و پتروشیمی برای رفع بیکاری در خارگ جدی است

ندای استان: بخشدار ویژه خارگ گفت: طی ٣ سال اخیر بیش از ٢٠٠ نیرو جذب صنعت نفت و پتروشیمی شده که اکثراً از نیروهای بومی بوده و نشان از عزم راسخ صنعت نفت و پتروشیمی برای حل مشکل اشتغال در جزیره است.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، محمود رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: مشکلات زیر ساختی جزیره خارگ در حال رفع شدن می‌باشد، خوشبحتانه با تدبیر استاندار بوشهر اعتبار بسیار خوبی در حوزه تردد دریایی به شهرداری خارگ اختصاص یافته است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان جزیره در حوزه عمرانی و افزایش امکانات بهداشتی در سال جاری دو پروژه مهم زیر ساختی افتتاح شده که طی دهه اخیر افزایش ١٠٠٪ فضای بهداشتی را داشته‌ایم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: مبنای دولت در تمامی حوزه‌ها همدلی و همزبانی بین نهادها و سازمان‌ها می‌باشد، نباید به دلایل احساسی و خارج عرف آمارهای کوچه بازاری به مردم ارائه داد،

رضایی گفت: در حوزه اشتغال طبق آمار اعلامی از سوی پتروشیمی خارگ در طی ٣ سال اخیر بیش از ٢٠٠ نیرو جذب داشته که اکثراً از نیروهای بومی جزیره بوده و نشان از عزم راسخ صنعت نفت و پتروشیمی برای حل مشکل اشتغال در جزیره است.

رضایی افزود: با برنامه ریزی مدون صورت گرفته از سوی شرکت پایانه‌های نفتی ایران و همکاری شهرداری خارگ در محدوده شهری جزیره مشکل بی آبی نداریم و تقاظا داریم شهرداری در زمینه توزیع آب مانند گذشته نظارت خود را در این زمینه داشته و از اهالی شریف خارگ درخواست داریم که حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.