پارک لیان ظرفیت جدید گردشگری بندر بوشهر
پارک لیان ظرفیت جدید گردشگری بندر بوشهر

ندای استان:سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر پارک لیان بوشهر را به عنوان ظرفیت جدید گردشگری و تفریحی در بندر زیبای بوشهر عنوان کرد .

به گزارش ندای استان، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر پارک لیان بوشهر را به عنوان ظرفیت جدید گردشگری و تفریحی در بندر زیبای بوشهر عنوان کرد.

سیدنورالدین امیری با اشاره به اینکه خوشبختانه استان و شهر بوشهر دارای ساحلی زیبا و منحصربفرد می باشد ، تصریح کرد : این ظرفیت خدادادی سبب شده تا قابلیتهای سرمایه گذاری ویژه ای برای بندر زیبای بوشهر فراهم گردد.

وی افزود: با توجه به رویکرد مجموعه مدیریت شهری در خصوص توزیع مناسب و عدالت محور امکانات در سطح شهر بوشهر و همچنین توجه به محلات جنوبی و ایجاد توسعه متوازن و توانمند سازی محلات کمتر برخوردار، اجرای فاز اول پروژه پارک لیان عملیاتی شده است.
امیری تصریح کرد: فاز اول این پروژه با اعتباری معادل ۸ میلیارد ریال از محل دارایی های سرمایه ای می باشد و مشاور طراحی و نظارت (شرکت مهندسین مشاور نقش پایدار) و پیمانکار (شرکت نو پرور) که در مدت ۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید .
امیری در پایان خاطرنشان کرد: این پارک به عنوان ظرفیت جدید گردشگری ساحلی با ایجاد محیطی شاد و مفرح در شهر بوشهر محسوب می شود که مردم و شهروندان عزیز می توانند برای گردش و تفریح به ویژه استفاده از دریا و قابلیت های آن بهره مند شوند .

بدیهی است در این پروژه خاکبرداری به حجم ۴۵۱۲مترمکعب، خاکریزی به حجم ۲۸۰۷مترمکعب ، محوطه سازی به مساحت ۱۸۷۵مترمربع ، دیوارکشی به مساحت ۱۱۴۲مترمربع، اجرای فضای سبز به مساحت ۴۳۶۹مترمربع، احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی ۱۴۶مترمربع، بتن ریزی به حجم ۳۲/۸۳۴مترمکعب، اجرای ۲۶۲۱متر طول سنگ جدول، نصب نیمکت و سطل زباله و آلاچیق، انجام می پذیرد.