کشف زمین خواری ۴۰۰ میلیاردی در بوشهر
کشف زمین خواری ۴۰۰ میلیاردی در بوشهر

سرهنگ سهرابی گفت:با انجام تحقیقات لازم و همکاری و تعامل با اداره کل راه و شهرسازی استان تصرف ۲۰۱ هکتار از اراضی دولتی در حوالی شهر بوشهر محرز شد.

به گزارش ندای استان، “سرهنگ سهرابی” در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم پلیس آگاهی استان در سال جاری مقابله هدفمند و جدی با جرایم اقتصادی می باشد اظهار داشت: با انجام تحقیقات لازم و همکاری و تعامل با اداره کل راه و شهرسازی استان تصرف ۲۰۱ هکتار از اراضی دولتی در حوالی شهر بوشهر محرز شد.

وی گفت: با اخذ مجوز قضائی ۲ نفر از مرتکبین این جرم شناسایی، دستگیر و پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات پلیس به ارتکاب این جرم با روش و شیوه شخم زنی و کاشت درخت نخل خرما در زمین های شوره زار در حوالی شهر بوشهر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش اراضی رفع تصرف شده ۴۰۲ میلیارد ریال می باشد افزود: مقابله با جرایم اقتصادی از جمله زمین خواری، احتکار، اختلاس، پول شویی، رشاء و ارتشاء و فرار مالیاتی در سال ۹۸ با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان است.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: شهروندان عزیز در صورت داشتن هر گونه اطلاعات و اخبار در زمینه جرایم اقتصادی ، از طریق سامانه ۱۱۰ و یا شماره تماس ۲۱۸۲۱۲۸۱، ۲۱۸۲۱۱۰۶ و  ۲۱۸۲۱۲۰۶ اطلاع رسانی کنند.