طرح گردشگری روستای بندو عسلویه رتبه سوم کشور را کسب کرد
طرح گردشگری روستای بندو عسلویه رتبه سوم کشور را کسب کرد

ندای استان:مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: طرح گردشگری روستای بندو شهرستان عسلویه رتبه سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش ندای استان،فاطمه دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح گردشگری روستای بندو شهرستان عسلویه از دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر، رتبه سوم طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها کشور شد.

وی عنوان کرد: نشست داوری طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها امروز با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون امور دهیاری و مدیران سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: از ۲۳ استان کشور ١٣٠ طرح و پروژه در دو محور منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی و محور عمران و خدمات روستایی به دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بین، ۴۶ طرح از ١٩ استان به مرحله داوری راه یافت که شش طرح از استان بوشهر در دو بخش اشتغال و کارآفرینی و خدمات و عمران روستایی به این مرحله راه یافته بود.

وی افزود: در این جلسه به‌صورت تخصصی به بررسی طرح‌ها پرداخته شد و نمایندگان دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها به دفاع از طرح‌ها پرداختند. در پایان این جلسه، از بین طرح راه یافته به مرحله نهایی، شش طرح از سراسر کشور انتخاب و طرح روستای منتخب گردشگری بندو رتبه سوم کشور را کسب کرد.

دهقانی افزود: جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها با پایان یافتن مرحله داوری طرح‌های ارسالی در هفته دهیاری که از ۱۴ تیر آغاز می‌شود، برگزار خواهد شد و از دهیار و اعضای شورای روستای بندو شهرستان عسلویه در سطح کشوری تقدیر به عمل می‌آید.

وی ضمن تبریک کسب این موفقیت به دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای بندو افزود: نوآوری٬ خلاقیت و ایجاد درآمد پایدار در روستاها از مهمترین اهداف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر است.