یک بوشهری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور شد
یک بوشهری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور شد

ندای استان:محمد شریعتمداری طی حکمی استاندار سابق بوشهر را به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش ندای استان، هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه در راستای اجرای بند ( ج) ماده واحده قانون اصلاح  مدیریت ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ اساسنامه صندوق تامین اجتماعی با اتفاق آراء ” مصطفی سالاری ” را به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد کرد و در جلسه مورخ ۴ تیر ۹۸ که به ریاست  “محمد شریعتمداری ” وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی  برگزار شد اقای سالاری به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.
به گزارش ندای استان،سالاری متولد ۱۳۵۵ از دشتستان است و سابقه‌ی استانداری‌های استان های بوشهر و گیلان در دولت تدبیر و امید را در کارنامه‌ خود دارد.
مصطفی سالاری فارغ‌التحصیل دوره‌ی دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردوی فرانسه و دانش آموخته ‌ی دوره دکترای حقوق عمومی از دانشگاه تهران می باشد. سالاری جوان‌ترین استاندار فعلی کشور است .   
سالاری سوابق متعدد اجرایی در حوزه‌های مرتبط با توسعه‌ی اجتماعی، مناطق آزاد اقتصادی، بنگاه‌داری و … دارد. وی دارای تجارب موثری در ارتباط  با جوامع کارگری است و قائم مقامی سازمان پارس جنوبی و مدیریت پارس شمالی را در کارنامه خود دارد.