استعفای عضو شورا کذب محض است
استعفای عضو شورا کذب محض است

ندای استان:ابوذر دهدار گفت:هر عضو شورا مسئولیتی خطیر بر عهده گرفته است که قطعاً این مسئولیت را تا پایان دوره انجام خواهد داد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، ابوذر دهدار صبح سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی، نشانه تیزبینی و درایت پاسداران جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این اقدام سپاه پاسداران مایه سرافرازی و غرور ملت ایران شد و پاسخی کوبنده و شایسته در موقعیتی مناسب بود. همچنین پیروزهای شیر مردان ما در عرصه والیبال نیز باعث شادی و غرور شده که یک تبریک و خسته نباشید به این عزیزان می گوئیم.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: از اصحاب رسانه انتظار داریم در انتشار اخبار شورا دقت بیشتری داشته باشند. شایعه شده بود که یک عضو شورا استعفا داده است که این کذب محض است. هر عضو شورا مسئولیتی خطیر بر عهده گرفته است که قطعاً این مسئولیت را تا پایان دوره انجام خواهد داد.

دهدار خاطر نشان کرد: قطعاً اختلاف دیدگاه در همه شوراها وجود دارد اما دغدغه همه توسعه و آبادی شهر است و این اختلاف سلیقه‌ها در امور شهری قطعاً باعث توسعه و رونق شهر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشارکت مردمی، رکن توسعه شهر است و اگر اعضای شورا خود را حاصل مبنای مشارکت بدانند باید تمام تلاششان این باشد که بتوانند مشارکت شهروندان برای توسعه شهر جلب کنند. از این رو از همه فعالین اجتماعی و شهروندان درخواست داریم در توسعه شهر مشارکت بیشتری داشته باشند.

دهدار گفت: ما قطعاً مشکلات و ایراداتی داریم و نمی‌توانیم ایده‌آل و آرمانی باشیم و باید با مشکلات موجود واقع‌گرا بود و انتظار داریم فعالین اجتماعی و شهروندان در کنار مدیریت شهری در تحقق توسعه و عمران شهر مشارکت جدی تری داشته باشند تا بتوانیم ویترین شایسته از عملکرد مدیریت شهری داشته باشیم.