امضا ۲ تفاهمنامه بین استانداری بوشهر و سازمان بهزیستی کشور
امضا ۲ تفاهمنامه بین استانداری بوشهر و سازمان بهزیستی کشور

ندای استان:در دیدار استاندار بوشهر با رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، ۲ تفاهم نامه ساخت مسکن و مجتمع فرهنگی و رفاهی ویژه معلولین به امضا رسید.

به گزارش ندای استان،در دیدار استاندار بوشهر با رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، ۲ تفاهم نامه ساخت مسکن و مجتمع فرهنگی و رفاهی ویژه معلولین به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، در این دیدار که در دفتر رئیس سازمان بهزیستی کل کشور انجام شد، گراوند استاندار بوشهر و قبادی دانیا رئیس سازمان بهزیستی کل کشور دو تفاهم نماه همکاری مهم برای حمایت از معلولین امضا کردند.

بر اساس این گزارش،  تفاهم نامه مشترک برای تامین مسکن ۳۰۰ نفر از معلولین و مددجویان تحت پوشش و فاقد مسکن بهزیستی استان بوشهر، با اولویت زنان سرپرست خانوار و معلولین متاهل سرپرست خانوار بر اساس جدول توزیع شهرستانی ارائه شده توسط اداره کل بهزیستی استان که در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بهزیستی کل کشور صورت پذیرفته است، به امضا رسید.

همچنین تفاهمنامه جهت مشارکت در ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی برای معلولین که در چارچوب قوانین مرتبط با سازمان بهزیستی کل کشور صورت می پذیرد هم به امضای گراوند و قبادی دانا رسید.