بهار خونین جاده‌های «دیر» با ۲۵۸ کشته و مصدوم
بهار خونین جاده‌های «دیر» با ۲۵۸ کشته و مصدوم

ندای استان:رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: طی سه ماه ابتدای سال جاری ۱۹۱ موردتصادف و واژگونی خودرو با ۲۵۸ کشته و مصدوم در شهرستان به اورژانس ۱۱۵ گزارش شده است.

به گزارش ندای استان،احمد آخوندی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دیر اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری ۱۹۱ مورد تصادف در شهرستان دیر رخ داده است که از مجموع این تعداد تصادف صورت گرفته ۲۴۹ نفر مصدوم و ۹ نفر نیز بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان ، بیان کرد: جاده ساحلی دیر بردخون با ۲۸ مورد تصادف و واژگونی خودرو با ۴۶ مصدوم و هفت نفر فوتی کشنده‌ترین جاده طی این مدت در شهرستان دیر بوده است.

وی اضافه کرد : در بزرگراه بوشهر به کنگان در محدوده شهرستان دیر ۲۷ فقره تصادف با ۵۳ مصدوم و دو نفر فوتی و در جاده ریز به دوراهک یک فقره تصادف و یک مصدوم گزارش شده است.

آخوندی ادامه داد: در محور میانی دیر به آبدان نیز یک واژگونی منجر به فوت صورت گرفت که در آن تنها سرنشین خودرو در آتش سوخت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ با شش کد در این شهرستان فعالیت دارد ، خاطرنشان کرد: تمامی هشت آمبولانس فعال در ناوگان اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، mICU و مجهز به ست زایمان است و ۴۰ نیرو شامل امدادگر و تکنسین فوریت‌های پزشکی در این پایگاه‌ها فعالیت دارند.