معاون استاندار بوشهر:انتظار اخلاق پاک انتخاباتی را از همه مدیران استان داریم
معاون استاندار بوشهر:انتظار اخلاق پاک انتخاباتی را از همه مدیران استان داریم

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری، گفت: اخلاق پاک انتخاباتی را از همه مدیران استان بوشهر انتظار داریم.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، مجید خورشیدی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیلم اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و ادای حقوق شهروندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید سلامت اداری و کاری کارکنان با جدیت مورد توجه باشد.

وی تاکید کرد: ما هر چه داریم از برکت وجود این مردم است و ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در مقابل دشمنان به خاطر وجود مردم است و همه باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مورد سرنگونی پهپاد آمریکایی‌ها توسط ایران ادامه داد: یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای آمریکایی را زدیم و نه تنها ضربه‌ای متوجه ما نشد بلکه از ما هم قدردانی کردند که هواپیمای بدون سرنشین آنها را زدیم.

وی این اتفاقات را نتیجه تدبیر دانست و اضافه کرد: در گذشته هر اقدامی می‌کردیم اجماع‌سازی علیه ایران انجام می‌شد ولی اکنون با توان تدبیر در کشور با کمک قوای نظامی و دولت، نه تنها ضربه نمی‌خوریم بلکه از ما تقدیر هم می‌شود.

خورشیدی ادامه داد: کشور ما امروز با پشتیبانی ملت به اقتدار رسیده است و شاهد دستاوردهای بزرگی در استان هستیم. مردم بهترین‌ها را تقدیم این کشور و نظام کردند تا امروز کشور در اوج اقتدار باشد.

بهترین خدمات به مردم ارائه شود

وی تاکید کرد: این ملت زیبنده بهترین‌ها هستند و شایسته است که تلاش کنیم تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود و ما مسئولان وظیفه داریم بهترین خدمات را به بهترین افراد روی زمین ارائه دهیم و هر خدمتی که می‌کنیم وظیفه است و حداقل وظیفه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: می‌توانیم بسیاری از خدمات را به مردم ارائه کنیم. زحمات طاقت‌فرسایی را باید ارائه کنیم چراکه پذیرفته‌ایم که مسئولیتی داشته باشیم و در مقابل آن باید بدون بزرگ‌نمایی و بدون منت خدمات را ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید تمام سعی خودش را وقف این راه کرده است و در بدترین شرایط تحریم هم مانعی برای ارائه خدمات به مردم وجود ندارد و در سفر دولت به استان بوشهر بیشترین حجم اعتبارات برای پروژه‌های استان مصوب شد.

اجرای طرح‌های بزرگی در استان بوشهر

خورشیدی با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه آب استان بوشهر که اکنون اجرا شده است در ۴۰ سال انقلاب بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: در برخی نقاط ۶۰ درصد هدررفت آب داشتیم که اکنون در حال نوسازی و بازسازی هستند و اقدامات مهمی در حوزه آبخیزداری و سدسازی اقدامات گسترده‌ای در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه این سطح از خدمات در شرایط تحریم بسیار اثرگذار و بی‌نظیر است تاکید کرد: استان بوشهر همیشه آرزوی راه‌آهن داشته است و اکنون عملیات اجرایی و اعتباری این پروژه آغاز شده است و بوشهر به مرکز کشور با خط ریلی متصل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در شرایط تحریم طرح‌های بزرگی در استان بوشهر اجرا شده و در حوزه‌های دانش‌بنیان، کشاورزی و شیلات شاهد طرح‌های بسیار مهمی در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه اسفندماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، اضافه کرد: انتخاب صحیح و نمایندگانی شایسته باعث می‌شود تا مجلسی پویا داشته باشیم که توسعه و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

سلامت انتخابات

خورشیدی بیان کرد: سلامت انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مجریان و دست‌اندرکاران امر انتخابات باید همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه اخلاق پاک انتخاباتی را از همه مدیران انتظار داریم، تصریح کرد: به هیچ کاندیدایی نه نزدیک هستیم و نه دوریم. هر گونه رابطه‌ای که با هر کاندیدایی داریم نباید در رفتار انتخاباتی ما متجلی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه بیماری‌های غیرواگیر آمار خوبی ندارد افزود: می‌طلبد که توجه بیشتری به سلامت مردم داشته باشیم و مردم و مسئولان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در پائین‌ترین سطح تحرک در سطح کشور قرار داشته باشد، ادامه داد: همه باید در زمینه بهداشت و درمان کمک و همکاری لازم را داشته باشیم تا کمترین مشکل را در این حوزه داشته باشیم.