ایجاد بیش از ۳۰۰۰ شغل توسط بانک صنعت و معدن در بوشهر
ایجاد بیش از ۳۰۰۰ شغل توسط بانک صنعت و معدن در بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: تسهیلات بانک صنعت و معدن سه هزار و ۲۰۸ فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد می کند.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر با همراهی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور افزود: تاکنون ۱۸ طرح با تسهیلات بانک صنعت و معدن در این استان بهره‌برداری شده یا در آستانه بهره‌برداری است که در مجموع یکهزار و ۱۵۸ شغل از طریق این طرح‌ها ایجاد شده و با راه‌اندازی ۱۲ واحد در دست اجرا نیز بیش از ۲ هزار و ۵۰ شغل دیگر ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: در این زمینه امروز شمار زیادی از طرح‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی استان که تسهیلات آنها توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده مورد بازدید و مشکلات و موانع اجرای طرح‌ها بررسی و دستورهای خوبی برای تسریع در اجرای آنها صادر شد.
استاندار بوشهر یادآور شد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید نام گذاری شده و همه باید برای عملی شدن شعار سال اهتمام ورزند که فعال کردن کارخانجات و واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در همین راستا انجام می گیرد.
گراوند افزود: بدون تردید راه‌اندازی واحدهای تولیدی و حمایت از آنها موجب ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در جامعه می‌شود از این رو همه باید در این عرصه پای کار باشند.
وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت مردم امری مهم و ارزشمند است و همه مسئولان موظف هستند تا حد توان و ظرفیت برای ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم اهتمام ورزند.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن نیز با تقدیر از حمایت استاندار بوشهر از طرح‌های صنعتی و معدنی گفت: استاندار بوشهر پیگیری بسیار زیادی برای اجرای این طرح‌ها و تسریع در تکمیل طرح‌ها دارد که سفر با استان نیز در همین راستا صورت گرفت.

حسین مهری افزود: علاوه بر ۱۸ واحد بهره برداری شده ۱۲ طرح بزرگ دیگر استان بوشهر توسط بانک صنعت و معدن تامین اعتبار شده که شماری از آنها بزودی به بهره‌برداری و تولید می‌رسند.
وی بیان کرد: در مجموع ۴۵۱ یکهزار میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری طرح‌های یاد شده در استان بوشهر است که بیش از ۳۱۴ هزار میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانک صنعت و معدن پرداخت شده یا در آستانه پرداخت است.
مهری یادآور شد: ۱۲ طرح در دست اجرا بین ۱۱ تا ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که انتظار است در در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرند.