در هر شبانه روز چند بوشهری می میرند؟
در هر شبانه روز چند بوشهری می میرند؟

ندای استان:مدیرکل ثبت احوال بوشهر خاطرنشان کرد: بیماری های قلبی و عروقی، حوادث غیرعمد و سرطان ها و تومورها همواره سه دلیل عمده فوت در دو ماهه این استان بوده است.

به گزارش ندای استان،مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر میانگین ثبت فوت در هر شبانه روز را ۱۱ واقعه اعلام کرد و افزود: بیشترین وفات ثبت شده مربوط به شهرستان دشتستان و کمترین میزان مربوط به شهرستان های عسلویه و جم می باشد.
 پاسالار افزود: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، تعداد ۶۸۶ واقعه فوت در استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۳٫۶ درصد رشد داشته است.
وی تاکید کرد: از این تعداد ۳۸۰  نفر مرد و ۲۸۱ نفر زن می باشند.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر نسبت جنسیتی وفات طی این مدت را ۱۳۵ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲ ماه نخست سال ۹۸ به ازای فوت هر ۱۰۰ زن، ۱۳۵ مرد فوت کرده، این در حالی است که این میزان در سال گذشته ۱۲۹ بوده است.
پاسالار میانگین ثبت فوت در هر شبانه روز را ۱۱ واقعه اعلام کرد و افزود: بیشترین وفات ثبت شده مربوط به شهرستان دشتستان و کمترین میزان مربوط به شهرستان‌های عسلویه و جم می باشد.
وی با بیان اینکه بیشترین فوت های ثبت شده مربوط به گروه سنی ۸۰ تا ۸۴ ساله است، گفت: نرخ ثبت فوت استان بوشهر، ۳٫۴ در هزار می باشد؛ یعنی به ازای هر ۱۰۰۰ نفر از جمعیت استان، ۳ نفر از جمعیت آن کاسته شده است.
مدیرکل ثبت احوال بوشهر خاطرنشان کرد: بیماری های قلبی و عروقی، حوادث غیرعمد و سرطان ها و تومورها همواره سه دلیل عمده فوت در دو ماهه این استان بوده است.