ساعت کاری ادارات استان بوشهر باز هم کاهش یافت
ساعت کاری ادارات استان بوشهر باز هم کاهش یافت

ندای استان:پیش از این و از ۱۸ خردادماه ساعت کار ادارات استان تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین شده بود و اینک تصمیم به کاهش ۳۰ دقیقه‌ای گرفته شده است.

به گزارش  ندای استان،عبدالکریم گرواند در نشست شورای اداری استان گفت:برای کاهش مصرف برق ادارات و جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، از اول تیرماه ساعت کار ادارات استان بوشهر از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۳ تعیین می‌شود.

پیش از این و از ۱۸ خردادماه ساعت کار ادارات استان تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین شده بود و اینک تصمیم به کاهش ۳۰ دقیقه‌ای گرفته شده است.

گراوند در این نشست با تاکید بر نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی بر نظارت کامل در مصرف برق و رعایت خاموش شدن دستگاه‌های برقی در هنگامتعطیلی ادارات افزود: باید در هنگام تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها تمام وسائل برقی به ویژه دستگاه‌های خنک کننده خاموش شود که برای تحقق این مهم باید نظارت لازم انجام شود.

وی، استفاده از شیرآلات کاهنده مصرف آب در دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: برای مدیریت مصرف آب در ادارات باید شیرآلات کاهنده مصرف آب نصب شود تا در مصرف آب مدیریت شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری و نظارت دائم از اراضی منابع طبیعی و پیشگیری از آتش سوزی در مراتع و اراضی جنگلی تصریح کرد: در عرصه مبارزه با آفت ملخ صحرایی اقدامات مهم و موثری از سوی جهاد کشاورزی استان بوشهر، فرمانداران و نهاد‌های گوناگون انجام شد که این مهم سبب کاهش جمعیت ملخ‌های صحرایی شده است.

گراوند با تاکید بر رعایت قانون در توزیع آگهی دستگاه‌های اجرایی به هفته نامه‌ها، مطبوعات و روزنامه‌ها افزود: روابط عمومی دستگاه‌ها باید بر اساس قانون در توزیع آگهی دستگاه‌ها به مطبوعات اقدام کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل کارگروه ملی رفع آلایندگی جنوب استان بوشهر گفت: پس از ارائه پیشنهادات و مصوبات کارگروه استانی و نشست مقدماتی در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی دستورات نهایی در کارگروه ملی ارائه می‌شود.