اشتغال در صنایع استان حق اهالی محیط پیرامونی است
اشتغال در صنایع استان حق اهالی محیط پیرامونی است

ندای استان:فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اشتغال در صنایع استان بوشهر حق اهالی محیط پیرامونی است.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، عباس جمشیدی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ نمونه عینی هشت سال دفاع مقدس است و مردم در کنار هم مقاومتی بزرگ رقم زدند و امروز نیز همه باید در کنار هم باشیم.

وی اضافه کرد: هر کاری در جزیره خارگ صورت گرفته حق مردم خارگ بوده است و ما هیچمنتی بر مردم نداریم و باید همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم تا بهترین خدمات به مردم این جزیره ارائه شود.

فرماندار شهرستان بوشهر به پیگیری‌های شخصی استاندار بوشهر برای رفع مشکلات جزیرهخارگ اشاره کرد و افزود: در کنگان تلاش کردیم تا اشتغال در خدمت نیروهای بومی باشد و در خارگ نیز این موضوع را پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه اشتغال در صنایع حق مردم محیط پیرامونی است، تصریح کرد: ما از ابزاری که داریم در خدمت مردم جزیره خارگ استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا نیروی بومیخارگ استخدام شوند.

جمشیدی با بیان اینکه تاکنون برای اشتغال هیچیک از بستگانم توصیه‌ای برای اشتغال نداشته‌ام، بیان کرد: مشکلات و مسائل مختلف برای مردم خارگ است و انتظار داریم خدمات نیز برای این مردم باشد.

وی به اقدامات صورت گرفته برای احقاق حقوق کارگران در جزیره خارگ اشاره کرد و افزود: دغدغه اساسی برای رفع مشکلات اشتغال در جزیره خارگ داریم و همه ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.