دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر در کشور برتر شد
دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر در کشور برتر شد

ندای استان:دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر برای دومین دوره متوالی در یک سال اخیر به عنوان “دفتر امور روستایی و شوراهای برتر کشور” انتخاب شد.

به گزارش ندای استان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، بر اساس ارزیابی انجام شده از عملکرد دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری های سراسر کشور توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خرداد ماه سال جاری، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر برای دومین دوره متوالی موفق به کسب رتبه برتر شد.

در همایش مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای کشور که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، معاونین و مدیران کل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد از مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از لوح تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خطاب به سرکار خانم فاطمه دهقانی، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر ، آمده است:

به پاس همت والا و تعامل مؤثر جنابعالی و همکاران ارجمندتان در مسیر اعتلای اهداف و برنامه های ملی ، تعادل منطقه ای و پیشبرد امور دهیاری ها، انتخاب شایسته آن دفتر را به عنوان “دفتر امور روستایی و شوراهای برتر” تبریک عرض کرده و به مصداق ” من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق “زحمات ارزشمندتان را ارج می نهیم.

گفتنی است بیش از ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر تحت پوشش دهیاری ها بوده و از خدمات و اعتبارات دهیاری‌ها بهره‌مند می‌شوند .