مدیرکل بازرسی استان: همه به شاهین بوشهر برای حضور در لیگ برتر فوتبال کمک کنند
مدیرکل بازرسی استان: همه به شاهین بوشهر برای حضور در لیگ برتر فوتبال کمک کنند

ندای استان:مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: همه به شاهین بوشهر برای حضور در لیگ برتر فوتبال کمک کنند.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، امید سحر خیز عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: برخی از خلاءهای موجود در عرصه قانونگذاری حوزه ورزش گاهاً باعث بروز برخی مشکلات می‌شود.

وی بر لزوم تقویت و توسعه اخلاق در حوزه ورزش تاکید کرد و ادامه داد: همه اهالی ورزش باید در راستای تقویت و رشد اخلاق در حوزه ورزش همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر از آمادگی برای همکاری با حوزه ورزش خبر داد و اضافه کرد: ما در حوزه نظارتی برای کمک آماده ایم ولی انتظار تدبیر بیشتری از حوزه اجرایی استان داریم.

وی تصریح کرد: در مسابقه پایانی لیگ برتر فوتبال کشور بین پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم نگرانی‌هایی داشتیم ولی همت میزبانی همه ارکان استان بویژه مدیریت هیئت فوتبال به‌درستی و با تدبیر این مهم را انجام داد.

سحرخیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری مسابقه پایانی لیگ برتر افزود: در مقایسه این موضوع با دیدار فینال جام حذفی در کلان شهر اهواز توانایی‌های استان را بهاٹبات می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تیم شاهین از مدیریت کارآمد فوتبال استان انتظار دارم کمک کند. هیئت فوتبال را از هر کسی در زمینه رفع مشکلات شاهین مسئول‌تر می‌دانم.