۱۴ پرواز جدید در مسیر بوشهر – تهران برقرار شد
۱۴ پرواز جدید در مسیر بوشهر – تهران برقرار شد

ندای استان:مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده ۱۴ پرواز جدید در مسیر بوشهر- تهران و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی “وارش” در فرودگاه بین المللی بوشهر برقرار شد.

به گزارش ندای استان،کمال دهقان منشادی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه برخی ایرلاین‌ها نسبت به باطل کردن پروازها در مسیر بوشهر – تهران و بالعکس اقدام کرده و این امر منجر به افزایش نرخ بلیت شده بود با پیگیری های انجام شده برای برطرف کردن این مشکل از شرکت هواپیمایی وارش برای فعالیت در این مسیر دعوت شد.

وی بیان کرد: به منظور تکریم و افزایش رضایت مندی مسافران و با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی وارش، فعالیت این شرکت از ۲۰ خردادماه جاری در فرودگاه بین المللی بوشهر آغاز شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ادامه داد: شرکت هواپیمایی وارش برای انجام این پروازها از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند و هر هفته ۱۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر بوشهر – تهران و بالعکس انجام می دهد.

وی با بیان اینکه با افزایش این پروازها قیمت بلیت هواپیما متعادل‌تر شده است یادآور شد: در زمان حاضر ۹۴ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بوشهر در مسیر تهران، کیش، مشهد، اصفهان و خارگ انجام می‌شود که از این شمار ۷۰ پرواز مربوط به مسیر تهران – بوشهر و بالعکس است.

دهقان منشادی افزود: در زمان حاضر هشت شرکت‌های هواپیمایی شامل آسمان، ایران ایر، قشم ایر، زاگرس، ایران ایرتور، کارون، وارش و آتا در استان بوشهر فعال هستند.