افتتاح نخستین مرکز آموزش انیمیشن سازی استان در وحدتیه
افتتاح نخستین مرکز آموزش انیمیشن سازی استان در وحدتیه

ندای استان:نخستین مرکز آموزش انیمیشن سازی استان بوشهر روز سه شنبه درآیینی با حضور مسئولان در شهر وحدتیه افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش ندای استان،مدیر دفتر فنی مالکیت فکری و انتقال فناوری پارک علم و فناوری استان بوشهر در حاشیه این آئین در گفت و گو با ایرنا گفت: یکی از مأموریت‌های پارک علم و فناوری حمایت از واحدهای فناور برای تأمین نیازهای جامعه است.
رسول منصوری فرد افزود: پارک علم و فناوری استان بوشهر در دو دهه گذشته فعالیت‌های ارزشمندی داشته است که یکی از آنها ایجاد و حمایت از شرکت‌های با تولید محتوای الکترونیکی و فضای مجازی است.
وی بیان کرد: آموزشگاه انیمیشن سازی دشتستان به عنوان اولین آموزشگاه انیمیشن سازی در استان بوشهر و چهارمین مرکز آموزشی در کشور است که مأموریت آن ارتقای مهارت تولید محتوای الکترونیکی در جامعه است.
منصوری فرد افزود: بیشتر تولید این مرکز علاوه بر آموزش تولید محصولات دوبعدی، تک فریم و دیجیتال، موشن گرافیک و جلوه‌های ویژه است.
جانشین سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بحث حمایت از طرح‌های دانشی در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری در مجموعه سپاه وجود دارد و این حمایت‌ها بر پایه ایجاد اشتغال و مهارت است.
حسینی افزود: حمایت از طرح‌های نو و ابتکاری با ارائه تسهیلات کم بهره، تجهیز کارگاهی و کمک‌های بلاعوض صورت می‌گیرد.
معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: امروز یکی از آموزشگاه‌های مهم و منبع درآمد برای جوانان در حوزه دیجتیال در استان بوشهر راه اندازی شد.
جلیل زارع افزود: با راه اندازی چنین آموزشگاهایی اشتغال و توسعه مهارت در جامعه گسترش می‌یابد.
وی بیان کرد: توسعه مراکز خصوصی در دولت تدبیر و امید از برنامه‌های مهم است که در مجموعه فنی و حرفه‌ای از جایگاه بسزایی برخوردار است که در این ارتباط ۱۴۰ آموزشگاه در حوزه خصوصی فعالیت می‌کنند.
حجت الاسلام کشاورز امام جمعه سعدآباد نیز بر تولید محتوای انمیشن سازی در حوزه فرهنگی و دینی در جامعه بویژه بومی سازی آن در شهرستان و استان بوشهر تاکید کرد.