۲ خودرو آتش نشانی به ناوگان شهرداری بوشهر پیوست
۲ خودرو آتش نشانی به ناوگان شهرداری بوشهر پیوست

ندای استان:شهردار بوشهر گفت:با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی خریداری و به ناوگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری پیوست.

به گزارش ندای استان،سیدنورالدین امیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مخزن های آب ۱۰ هزار لیتری و فوم یکهزار لیتری، پمپ پرتابل با قدرت ۶۵۰۰، خروجی آب ۴.۵ اینچ از جمله ویژگی های شاخص این خودروهای آتش نشانی است.

وی بیان کرد: با توجه به رشد روز افزون جمعیت و توسعه شهری که پیامد آن گسترش نواحی در بخش های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی است نقش تاثیرگذار آتش نشانان حساس و گسترده تر شده است.

امیری ادامه داد: برخورداری از تجهیزات و ناوگان خودرویی به روز و مناسب برای سازمان آتش نشانی برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی یادآور شد: موقعیت استراتژیک شهر بوشهر و داشتن صنایع مختلف انرژی و به تبع آن ظرفیت خطرپذیری شهر لزوم اهمیت ویژه به مساله پدافند غیرعامل را ضرورت بخشیده است.

امیری افزود: در این ارتباط علاوه بر ارتقای سطح دانش و آمادگی جسمانی آتش نشانان استفاده از تجهیزات و ماشین آلات ضروری است که خرید ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی با استاندارهای روز نیز با همین هدف صورت گرفت.

وی تاکید کرد: یکی از ضرورت های توسعه پایدار و همه جانبه در عرصه مدیریت شهری افزایش ایمنی در شهرها است که شهرداری بوشهر نسبت به تحقق این مهم اهتمام ویژه ای دارد.

امیری ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت شهری بوشهر بر این است تا با مدیریت یکپارچه آتش نشانی و خدمات ایمنی کمبودهای لازم در این بخش شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.