به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدرودسر حجت الاسلام محمد علی دستجردی عملکرد دولت را در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعیف و بسیار نا مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دولت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده را در حد ایجاد یک کارگروه و بخشنامه محدود […]

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدرودسر حجت الاسلام محمد علی دستجردی عملکرد دولت را در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعیف و بسیار نا مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دولت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده را در حد ایجاد یک کارگروه و بخشنامه محدود کرده است.

690114

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: دولتمردان حرف های زیبایی در مورد سیاست های اقتصاد مقاومتی می زنند ولی در حوزه عملیاتی هیچ چیزی دیده نمی شود.

وی با تاکید براینکه عدم استفاده از ظرفیت های داخلی و توسعه زیر بناها کشور را در مسیر وابستگی قرار می دهد اضافه کرد: اگر بخواهیم همچنان چشم به خارج مرز های کشور داشته باشم وضعیت تغییری نخواهد کرد.

دکتر دستجری تصریح کرد: باید مدیران در اجرای اقصاد مقاومتی جهادی عمل کرده و ستادی عملیاتی و پا به کار برای نظارت در اجرای این فرمان رهبری در کشور فعال شود.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که امید خود را از خارج مرزهای کشور قطع نکنیم موفقیتی دست نمی آید گفت: دشمنان ایران اسلامی در کدام مذاکرات و پیمانی صادقانه برخورد کردند که ما به اجرای صحیح برجام امیدوارم باشیم.

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: امید به برجام های دیگر آغاز انحراف است و اگر دولت انرژی صرف شده خود را در مذاکرات هسته ای به ایجاد کار و اشتغال در کشور متمرکز می کرد اکنون با بحران رکود ،بیکاری و عدم مدیریت در بازار رو به رو نبودیم.

انتهای پیام/م