آماده‌سازی شبکه برق استان برای عبور از پیک تابستان ۹۹
آماده‌سازی شبکه برق استان برای عبور از پیک تابستان ۹۹

ندای استان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از آماده سازی شبکه برق استان برای عبور از پیک تابستان ۹۹ خبر داد و تامین برق پایدار را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، اردشیر مذکوری صبح شنبه در بازدید از پروژه‌های برق شهرستان تنگستان اظهار داشت: سفرهای شهرستانی به منظور رصد کاستی‌ها و مشکلات اجرای پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تمامی تلاش خود را برای آماده سازی شبکه برق برای عبور از پیک تابستان ۹۹ انجام دهیم. همچنین با کنترل و نظارت کافی در اجرای باکیفیت پروژه ها تسریع لازم انجام شود.

مذکوری اظهار کرد: در سالی که رونق تولید نام گرفته، بخشی از این مسئولیت بر دوش صنعت برق است که با تامین برق پایدار و مطمئن رسالت مهمی در تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: پروژه برق‌رسانی به چاه های  کشاورزی تنگستان با احداث ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۹ میلیارد ریال اعتباربا پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی بیان کرد: در بخش توسعه شهری و بهره‌برداری، از محل اعتبارات داخلی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه برق رسانی اهرم هزینه شده است.

مذکوری یادآور شد: این پروژه شامل یک کلیومتر و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط است که اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر پروژه ها نیز تا قبل از پیک ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.