۸۷ درصد فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند
۸۷ درصد فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند

ندای استان:مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر گفت: کارگروه‌های استانی برای تقویت اعتماد و افزایش اعضا و حق عضویت بیشتر تلاش کنند و تاکنون نیز بیشتر شهرستان‌ها، فعالیت زیادی در این راستا داشته‌اند، به گونه‌ای که ۸۷ درصد فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، یدالله قایدی در نشست کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: بردخون منطقه‌ای با پیشینه فرهنگی و تاریخی افتخارآمیز، همواره منشأ خیر و زادگاه بزرگان و نخبگان بوده که در استان و کشور شناخته‌شده هستند.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر افزود: وضعیت صندوق ذخیره در استان بوشهر رو به بهبود است و با خدمات و فعالیت‌هایی که صورت گرفته، تقاضا برای عضویت جدید و افزایش حق عضویت نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: نمایندگی استان تلاش دارد عملکرد مثبت و مؤثری در استان و بین فرهنگیان داشته باشد تا عواید بیشتری نصیب اعضا شود که در این راستا طرح‌هایی آغاز شده و پیشنهادهایی ارائه شده که امیدواریم صندوق ذخیره به عنوان بنگاه اقتصادی قوی همواره در کنار فرهنگیان باشد و در زمان بازنشستگی نیز به یاری آنان بیاید.

قایدی با بیان اینکه نگاه‌ها را به صندوق تغییر دهیم، گفت: دولت به میزان حق عضویت اعضا کمک می‌کند و سود خوبی به اعضا می‌رسد که انتظار داریم همه فرهنگیان در هر حوزه، منطقه و شهرستان اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی کنند که افراد سهم خود را افزایش دهند.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر ابراز داشت: شرکت‌های متعددی زیر پوشش صندوق قرار دارند و نگاه بر سودبخشی است تا سرمایه‌ها افزایش پیدا کند و با حضور تیم جدید در صندوق که افراد مجرب، بادانش و پاک‌دست هستند سرمایه‌های صندوق به سوی صنایع پربازده هدایت می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده صندوق تصریح کرد: ارائه خدمات رفاهی ضمن خدمت به فرهنگیان، مشارکت در شرکت‌های مسافری و هواپیمایی، مسکن فرهنگیان، ارائه کارت‌های اعتباری به اعضا، فروش سهام به فرهنگیان، حمایت درمانی و تسهیلات برای خرید کالاهای خانگی گوشه‌ای از چشم‌انداز آینده صندوق است که امیدواریم با همراهی و حمایت فرهنگیان عملیاتی شود.

قایدی با تأکید بر اینکه تقویت اعتماد بین فرهنگیان هدف اصلی صندوق صندوق ذخیره فرهنگیان است، یادآور شد: کارگروه‌های استانی برای تقویت اعتماد و افزایش اعضا و حق عضویت بیشتر تلاش کنند و تاکنون نیز بیشتر شهرستان‌ها، فعالیت زیادی در این راستا داشته‌اند، به گونه‌ای که ۸۷ درصد فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر گفت: عملکردها روز به روز تقویت می‌شود و امید می‌رود خدمات را به صورت متوازن و منظم به فرهنگیان ارائه دهیم زیرا برنامه‌های صندوق امیدوار کننده است و به سویی می‌رود که آینده روشنی در پیش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: فرهنگیان زیادی عضو صندوق ذخیره هستند و با اینکه مسؤولان صندوق از پیشکسوتان خوشنام آموزش و پرورش می‌باشند انتظار است این تلاش‌ها و خدمات موجب رضایتمندی اعضا شود.

ظهیر محمودی افزود: می‌توانیم ضمن پاسخ به خواسته‌ها و مطالبات فرهنگیان، اعتماد اعضا را تقویت کنیم تا برنامه‌های مطرح‌شده عملیاتی شود و جذب بیشتری صورت گیرد که امیدواریم به سهم خود در زمینه تقویت فعالیت‌ها در صندوق تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: برخی عملکردها و فعالیت‌ها باعث ارزیابی مردم بویژه فرهنگیان نسبت به مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان می‌شود که امیدواریم با تدوین برنامه‌ها و تغییر نگرش‌ها، شاهد شکوفایی فعالیت‌های صندوق و گسترش اقدامات برای اعضا باشیم.

در ادامه اعضای کارگروه پیرامون برنامه‌ها و چگونگی ارتقاء فعالیت‌ها مطالبی بیان کردند.