بوشهر قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور شد
بوشهر قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور شد

ندای استان: بوشهر قهرمان دهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی سازمان بنادر و دریانوردی کشور شد.

به گزارش ندای استان،در مرحله نهایی این رقابت‌ها تیم‌ بندر بوشهر به دیدار امیرآباد و انزلی با نوشهر مصاف کردند که درپایان تیم‌های بوشهر و انزلی با شکست حریفان خود راهی بازی فینال شدند.

در بازی فینال هر دو تیم با ارائه یک بازی خوب و فنی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم بندر بوشهر توانست با انجام یک بازی بهتر و مقتدرانه عنوان قهرمانی دهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور را از آن خود کند.

محمدرضا گرشاسبی از بندر بوشهر به عنوان فنی ترین ورزشکار و تیم سازمان مرکزی تیم اخلاق دهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور معرفی شدند.

تیم  بندر بوشهر متشکل از محمد احمدی، کرامت رئیسی و محمدرضا گرشاسبی به سرپرستی عبدالمحمد نادری در این  مسابقات حضور داشت.

دبیر کمیته ورزش اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر جمعه شب در حاشیه اهدای جام این‌ رقابت‌ها گفت: این دور از رقابت‌ها با جضور کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی و ۲۱ تیم از بنادر کشور به میزبانی دهکده گردشگری بندر بوشهر برگزار شد.

عبدالسعید عباسی افزود: بوشهر، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، گلستان و تهران هشت استان شرکت کننده در دهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بودند.