مردم چغادک برای تردد به بوشهرمشکل وسیله نقلیه دارند
مردم چغادک برای تردد به بوشهرمشکل وسیله نقلیه دارند

ندای استان:امام جمعه چغادک به معضل وسیله نقلیه عمومی در شهر چغادک اشاره کرد و اظهار داشت: استاندار و فرماندار شهرستان بوشهر برای این مسأله فکری کنند.

به گزارش ندای استان، حجت الاسلام رضا خدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چغادک به معضل وسیله نقلیه عمومی در شهر چغادک اشاره کرد و اظهار داشت: استاندار و فرماندار شهرستان بوشهر برای این مسأله فکری کنند.

امام جمعه چغادک افزود: مردم شهر چغادک چند وقتی است که دغدغه و نگرانی جدی برای آنها ایجاد شده و دچار مشکل و معضل شدند، این مساله هرچند که در سال‌های گذشته هشدار داده شده بود اما متاسفانه جدی گرفته نشد تا الان که به این مرحله رسیده است.

وی با اشاره به رفت و آمد روزانه مردم چغادک به شهر بوشهر ادامه داد: روزانه دو تا سه هزار نفر به بوشهر حمل و نقل می‌کنند که از این تعداد قریب به ۵۰۰ نفر شامل دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان و کارگران هستند.

امام جمعه چغادک اظهار داشت: قریب به ۳۰ سال است مردم چغادک از وسایل نقلیه عمومی و اتوبوسرانی بوشهر استفاده می‌کنند و اگر به یکباره این خدمات از مردم چغادک گرفته شود منطقی و عقلانی نیست و مردم را دچار معضل و بحران می‌کند.

وی با بیان این مسؤولان در قبال این مشکل مسؤولیت دارند افزود: مسؤولان باید در رابطه با حل این مساله تلاش جدی کنند و شورا و شهرداری شهر چغادک به صورت جدی پیگیر این مساله باشند و استانداری و فرمانداری هم در قبال رفع این مشکل مسؤولیت دارند.

امام جمعه چغادک از شورای شهر چغادک درخواست کرد تا این مساله را به صورت ویژه پیگیری کند.

خدری با حمایت از اقدامات ضد فساد قوه قضائیه گفت: بحمدالله تا کنون کارهای خوبی از سوی قوه قضاییه و رئیس این قوه انجام شده و مردم و  گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف امیدوار و خوشحال شده‌اند و همه طرفدار اقدامات ضد فساد قوه قضائیه هستند.

امام جمعه چغادک خواستار حمایت جدی مردم از اقدامات قوه قضائیه شد و گفت: همه مردم به صورت جدی  از اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با مسفدان و فسادهای دانه درشت‌ها حمایت می‌کنند.

خدری با تقدیر از اقدام اخیر سپاه در دستگیری در یک مفسد اقتصادی دانه درشت گفت: این اقدام جای تقدیر و خوشحالی دارد و قطعاً قوه قضاییه در برخورد با این مفسد اقتصادی به خوبی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.