قوه قضاییه با صید غیرمجاز «ترال» برخورد قاطع کند
قوه قضاییه با صید غیرمجاز «ترال» برخورد قاطع کند

ندای استان:فرماندار شهرستان دیر گفت: قوه قضاییه با متخلفان صید ترال در شهرستان دیر به شدت برخورد کند.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، کریم علی‌حسنی عصر امروز در بازدید از بسیج دریایی شهدای بخش بردخون، اظهار داشت: صید ترال پدیده‌ای شوم و غیرقانونی است که ذخایر دریایی را به خطر انداخته و موجب نابودی نسل ماهیان در دریا می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر افزود: برای توقف صید ترال نیازمند مشارکت همگانی، همراهی و حمایت مردم و مسؤولان هستیم و اگر اقدام عملی انجام ندهیم، منابع دریایی نابود می‌شود.

وی با تقدیر از بسیج دریایی و سپاه،  اضافه کرد: صیادان یکی از اقشار مؤثر و کارساز در جامعه هستند که باید زمینه فعالیت آنان را فراهم کنیم و برای رفع موانع و مشکلاتشان گام اساسی برداریم.

علی‌حسنی ادامه داد: ما خواستار برخورد قاطعانه قوه قضاییه با متخلفان دریایی هستیم و در این زمینه هیچ مماشاتی صورت نمی‌گیرد و بدون حمایت از فرد خاصی، انتظار داریم صیدترال دغدغه همه مدیران اجرایی باشد.

فرماندار شهرستان دیر گفت: پدیرفتنی نیست برخی افراد برای کسب سود غیرواقعی و بیشتر، ذخایر دریا را نابود کنند و موجب بی‌کاری و نگرانی صیادان شوند.

در این بازدید که تعدادی از اعضای شورای اسلامی، بسیج دریایی و صیادان نیز حضور داشتند فرماندار شهرستان دیر از قوه قضاییه خواست به شدت با متخلفان برخورد کند.

در ادامه اعضای بسیج دریایی به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.