توسعه بیمارستان عسلویه به ۹۶ تخت در دستور کار است
توسعه بیمارستان عسلویه به ۹۶ تخت در دستور کار است

ندای استان:نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی دیر و جم به زودی افتتاح می شود و طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به ۹۶ تخت هم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ندای استان از روابط عمومی فرمانداری جم؛ سکینه الماسی در حاشیه بازدید مدیرعامل خانه سازی تامین اجتماعی کشور از مراکز درمانی جنوب استان بوشهر با تاکید بر اهمیت توسعه مراکز درمانی در جنوب استان بوشهر افزود: با وجود جمعیت بزرگ کارگری در جنوب استان بوشهر، فرصت های درمانی همپای توسعه جمعیتی و صنعتی این مناطق ایجاد نشده و پیگیری های زیادی را طی سالیان اخیر برای افزایش خدمات درمانی انجام دادیم که احداث توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی عسلویه، احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیر و جم و افزایش زمان خدمات دهی درمانگاه تامین اجتماعی کنگان از جمله این موارد است.
وی ، با اشاره به احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیر اظهار داشت: این پروژه در مراحل نهایی احداث قرار دارد و با تامین تجهیزات مورد نیاز، فعالیت درمانی خود را آغاز می کند.
الماسی به توسعه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته بخش زنان و زایمان و سی تی اسکن به این بیمارستان اضافه شد و هم اکنون توسعه بیمارستان از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت در دستور کار قرار دارد که با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از محل کمک های شورای راهبردی پتروشیمی ها و سازمان تامین اجتماعی اجرایی می شود.
وی از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی جم خبر داد و گفت: با تامین اعتبار مطلوب پروژه، روند احداث درمانگاه مطلوب است که امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
نماینده جنوب استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان جم با جمعیت ۷۰ هزار نفری دارای ۴۸ هزار بیمه شده اصلی و تبعی است خاطر نشان کرد: این تعداد بیمه شده لزوم توجه ویژه به درمان کارگران را نشان می دهد تا جامعه کارگری شهرستان جم بتوانند بدون دغدغه از خدمات درمانی مناسب و رایگان بهره مند شوند.
الماسی ابراز امیدواری کرد با افتتاح و توسعه پروژه های درمانی تامین اجتماعی در جنوب استان، شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی بتوانند خدمات بهتر و بیشتری دریافت کنند.