۵ پروژه درمانی تامین اجتماعی در استان فعال است
۵ پروژه درمانی تامین اجتماعی در استان فعال است

ندای استان:مدیر عامل شرکت خانه سازی و بیمارستان سازی سازمان تامین اجتماعی کشورگفت: پنج پروژه درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر فعال است که تنها دو پروژه خورموج و برازجان روند خوبی ندارد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، علی اکبر خراسانی صبح پنج شنبه در بازدید از روند درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی با اشاره به اهداف سفر خود به استان بوشهر اظهار داشت: امروز بازدید از زمین درمانگاه تامین اجتماعی دلوار صورت گرفت که مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه با دستورات فرماندار شهرستان و تاکیدات نماینده مردم دشتی و تنگستان قرار شد تا یک ماه آینده این مشکلات برطرف شود.

 وی افزود: انتظار داریم با توجه به مساعدت خوب مدیر عامل  سازمان تامین اجتماعی در یکی دو ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شود.

خراسانی تصریح کرد: همچنین بازدیدی از پلی کلینیک شهرستان دشتستان صورت گرفت که روند کار از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده ولی شخص بنده را راضی نکرده است.

وی با بیان اینکه روند اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی مطلوب نیست، اضافه کرد: روند پیشرفت پروژه بنده را راضی نکرد و با توجه به توضیحات پیمانکار مقرر شد تا دوشنبه در تهران جلسه برگزار شود و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

 خراسانی خاطر نشان کرد:  در حال حاضر پنج پروژه درمانی تامین اجتماعی در سطح استان فعال است که تنها دو پروژه خورموج و برازجان روند خوبی ندارند و با مشکلاتی روبرو هستند که تلاش داریم هر چه زودتر برطرف شود ولی دیگر پروژه ها روند مطلوبی دارند.