راهیابی ۲ مروج کتابخوانی دشتی به جشنواره کشوری
راهیابی ۲ مروج کتابخوانی دشتی به جشنواره کشوری

ندای استان: با رای هیات داوران ششمین جشنواره ملی تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور ۲ مروج از شهرستان دشتی استان بوشهر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

به گزارش ندای استان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هر سال با همکاری و همراهی گروه‌ها و نهادها و تشکل‌های غیر دولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

حمید زارعی افزود: ششمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان آن در تیرماه امسال شروع به کار کرد و پس از ارسال آثار افراد و گروه‌های متقاضی شرکت در این جشنواره ۹۸۷ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در دو مرحله داوری ۶١ نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش‌های مختلف مشخص شدند.

وی اضافه کرد: با رای هیات داوران این جشنواره “اسماء خواجه زاده” از تسهیلگران باشگاه‌های کتابخوانی در بخش افراد و “محمد احمدی” ر ئیساداره کتابخانه های عمومی دشتی در بخش کتابداران به مرحله نهایی راه یافتند.

زارعی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره در روز شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۸ همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن همایش های فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات الهی، نبش ورشو با حضور علاقمندان به حوزه فرهنگ و کتاب برگزار خواهد شد.