فرماندار: مدیران تنگستان اجازه برگشت بودجه شهرستان را ندهند
فرماندار: مدیران تنگستان اجازه برگشت بودجه شهرستان را ندهند

ندای استان:فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مدیران باید تمام تلاش خود را انجام دهند که یک ریال از بودجه شهرستان برگشت داده نشود.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر،عبدالحسن رفیعی‌پور صبح چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان خواستار پیگیری و تلاش مستمر مدیران در راستای اخذ اعتبارات پروژه‌ها در این شهرستان شد.

وی اظهار داشت: نشست کمیته برنامه‌ریزی در واقع مهمترین نشست شهرستانی محسوب می‌شود چرا که نتیجه این جلسات و جمع‌بندی‌ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام خواهد شد و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه ها به چه سمت خواهد رفت.

رفیعی پور افزود: مدیران شهرستان تنها به اعتبارات شهرستان اکتفا نکرده،  زیرا بخشی از اعتبارات شهرستانی، بخشی استانی و بخش دیگر آن ملی است که نیاز است شهرستان در هر ۳ مورد سهم داشته باشد بنابراین هرچه مدیران فعالتر و توانمندتر باشند می‌توانند بودجه جذب کنند.

فرماندار تنگستان خطاب به مدیران گفت: مدیر باید تمام تلاش خود را انجام دهد که یک ریال از بودجه شهرستان برگشت داده نشود زیرا برگشت اعتبار به معنی این است که نسبت به توسعه شهرستان بی‌توجهی شده است.

وی افزود: مدیر باید فعال باشد و قبل از بستن اعتبار شهرستان یک سری اعتبار استانی را جذب کند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت مبادله موافقتنامه پروژه‌ها، تخصیص اعتبارات تملک دارایی شهرستان ارائه و بیان داشت: از محل اعتبارات سفر هیئت دولت به استان نیز بخشی از اعتبارات پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری ابلاغ شده که امیدواریم با اجرای پروژه های مذکور روند توسعه شهرستان شتاب گیرد.