یادواره شهدای رسانه‌ استان برگزار می‌شود
یادواره شهدای رسانه‌ استان برگزار می‌شود

ندای استان:مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری یادواره شهدای رسانه‌ استان بوشهردر ۱۵ آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، عبدالله نجفی صبح امروز در نشست کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر با بیان اینکه این کنگره در ۲۵ دی‌ماه  امسال برگزار می‌شود اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی و علمی تدارک دیده شده است.

وی، با بیان اینکه تا قبل از برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود افزود: یادواره شهداء در قشرهای مختلف جامعه مورد توجه قرار دارد که این یادواره در شهرها و مناطق مختلف استان تدارک دیده شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با قدردانی از اصحاب رسانه استان به نقش مهم خبرنگاران در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و افزود: اصحاب رسانه در عرصه‌های گوناگون نقش آفرین هستند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله رسالت‌های آنان است.

نجفی تولید، تهیه و  تدوین گزارش خبری در راستای فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: یکی از رسالت‌های کمیته فرهنگی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان تولید آثار فاخر در بخش‌های خبر، گزارش و فضاهای مجازی و فرهنگی است.

وی از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد:با توجه به نقش مهم و موثر خبرنگاران استان  بوشهر در عرصه ایثار و شهادت نخستین یادواره شهدای رسانه استان بوشهر ۱۵ آذرماه در مرکز استان برگزار می‌شود.

نجفی تاکید کرد: بسیج رسانه از ایده‌ها و خلاقیت‌های اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی در برپایی یادواره ۶ شهید رسانه استان بوشهر استقبال می‌کند.