کشف ۹۸ خودرو سرقتی در استان
کشف ۹۸ خودرو سرقتی در استان

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: از ابتدا امسال ۹۸ دستگاه خودرو سرقتی در این استان کشف شده است.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جوشن سهرابی روز دوشنبه در این رابطه افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در سال جاری و با اجرای طرح‌های مقطعی، حضور به موقع در صحنه جرم ۳۶ سارق خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: از سارقان تعداد ۸۹ دستگاه خودرو مسروقه کشف شد که نتیجه آن کاهش ۲ درصدی وقوع این جرم در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل بوده است.

سهرابی ادامه داد: با توجه به تاثیرگذاری مشارکت مردم در مهار سرقت خودرو به شهروندان توصیه می‌شود علاوه بر استفاده از پارکینگ عمومی و استفاده از تجهیزات با ضریب ایمنی بالا از رها کردن خودرو خود در معابر و خیابان‌ها و جلوی اماکن تجاری و اداری بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از خانمی دریکی از جاده‌های روستائی دشتستان کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه  تحقیقات و بررسی های لازم را جهت کشف سرقت و دستگیری سارق آغاز کردند.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در نتیجه بررسی کلیه مستندات و شواهد مشخص شد که سرقت با طراحی و برنامه ریزی قبلی انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت متهم  با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

آراوند افزود: متهم در مواجهه با شواهد و مدارک ارائه شده از سوی پلیس به برنامه ریزی و ارتکاب سرقت مسلحانه اعتراف کرد.