تعداد زنبورداران استان افزایش ۲۰ درصدی داشته است
تعداد زنبورداران استان افزایش ۲۰ درصدی داشته است

ندای استان:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به افزایش تولید عسل در استان گفت: تعداد زنبورداران استان بوشهر طی یک سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، سعید زرین‌فر عصر دوشنبه در پنجمین جشنواره استانی عسل کنار در جم اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که یکی از این ظرفیت‌ها تولید عسل است.

وی به رشد فعالیت‌های زنبورداری در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تعداد زنبورداران استان بوشهر طی یک سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه زنبورداران استان بوشهر به صورت حرفه‌ای‌تری موضوع تولید عسل را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: تولید عسل در استان بوشهر طی یک سال گذشته دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه توسعه زنبورداری در استان بوشهر دیر شروع شده است، خاطرنشان کرد: توسعه صنعت زنبورداری سرعت شتابانی را نشان می‌دهد و انتظار داریم در این عرصه جهش بسیار بیشتری را شاهد باشیم.

زرین‌فر با تقدیر از شهرستان جم در میزبانی جشنواره عسل استان بوشهر گفت: شرایط ارتقای صنعت زنبورداری در اولین کارگروه اقتصادی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشکلات این بخش رفع شود.