ژیمناستیک استان بوشهر پویا و فعال است
ژیمناستیک استان بوشهر پویا و فعال است

ندای استان:زهرا پالیزان در گزارشی خبر از پویایی و فعالیت های مختلف هیات ژیمناستیک استان در شش ماهه نخست سالجاری داد و گفت: حضور ژیمناستیک کاران استان بوشهر در رخدادهای ورزشی مختلف، برپایی کلاس های آموزشی ، ساماندهی اماکن و تجهیزات ورزشی این رشته، برگزاری دوره های ارتقاء مهارت ورزشکاران و داوران و برگزاری مسابقات مختلف از مهمترین فعالیتهای این هیات درماه های اخیر می باشد.

به گزارش ندای استان؛ زهرا پالیزان در گزارشی خبر از پویایی و فعالیت های مختلف هیات ژیمناستیک استان در شش ماهه نخست سالجاری داد و گفت: حضور ژیمناستیک کاران استان بوشهر در رخدادهای ورزشی مختلف، برپایی کلاس های آموزشی ، ساماندهی اماکن و تجهیزات ورزشی این رشته، برگزاری دوره های ارتقاء مهارت ورزشکاران و داوران و برگزاری مسابقات مختلف از مهمترین فعالیتهای این هیات درماه های اخیر می باشد.
وی تصریح کرد: هیات علیرغم اینکه بصورت سرپرستی اداره می شود اما در این مدت هیچ خللی در روند فعالیتهای این هیات ورزشی بوجود نیامده و حضور و فعالیت ورزشکاران این رشته ورزشی در رخدادهای متعدد گواه این نکته است.
سرپرست هیات ژیمناستیک استان اعزام تیم دختران ورزشکار استان به مسابقات استعدادیابی همدان، اعزام تیم های پایه ،جوانان و بزرگسالان به مسابقات منطقه چهار کشور و اعزام نفرات منتخب به مسابقات قهرمانی کشوری در استان البرز، حضور چشمگیر دختران ورزشکار در مسابقات منطقه چهار کشور، برگزاری مسابقات انتخابی استعداد یابی استان در بخش دختران و پسران، برگزاری مسابقات بین باشگاههای شهر بوشهر را از مهمترین فعالیتهای حوزه قهرمانی هیات ژیمناستیک استان برشمرد.
پالیزدان در خصوص تجهیز و توسعه زیرساخت ها نیز گفت: اختصاص اسباب ژیمناستیک به شهرستانها و درخواست افزایش امکانات هیات های شهرستان بعداز بازدید های استانی از مهمترین فعالیتهای این بخش می باشد.
سرپرست هیات ژیمناستیک استان در خصوص دوره های آموزشی نیز گفت:هماهنگی جهت برگزاری کلاس های مربیگری بصورت منطقه‌ایی جهت فعال نمودن کمیته های زیر مجموعه هیات استان، برگزاری اولین دوره مربیگری درجه ۳ پارکور ویژه آقایان، ثبت نام کلاس های مربیگری و داوری وتمدید کارت و برگزاری کارگاههای ارتقا و اعزام نفراتی به کلاس های متمرکز مربیگری و داوری زیر نظر فدراسیون از مهمترین فعالیتهای این بخش می باشد.
وی با اشاره به هماهنگی موثر و مداوم با فدراسیون ژیمناستیک کشور نیز گفت: مطابق تقویم تنظیمی ما در تمامی فعالیتهای فدراسیون حضور داشته و داریم.
پالیزان ضمن قدردانی از مجموعه ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد برگزاری انتخابات این هیات باشیم، هر چند که تاکنون نیز با همراهی مسولین ورزش استان فعالیتهای این هیات بصورت منظم و مداوم در سراسر استان به انجام رسیده است.