وزارت نفت موظف به تامین و پرداخت هزینه تیم است
وزارت نفت موظف به تامین و پرداخت هزینه تیم است

ندای استان:نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس: وزارت نفت باید هزینه تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم را تامین و پرداخت کند

به گزارش ندای استان،سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع وزارت نفت به مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی اظهار داشت: تاکنون وزارت نفت ۵۳۰ میلیارد تومان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای اجرای طرح‌های عمرانی و رفاهی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر مصوب و بخشی از آن در اجرای این طرح‌ها پرداخت کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس از پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات وزارت نفت برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان‌های پیرامونی تاسیسات وزارت نفت خبر داد و افزود: تاکنون افزون ۱۶۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی در شهرستان‌های پیرامونی وزارت نفت در جنوب استان بوشهر پرداخت شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های دیگر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در حال اجراء است گفت: ۳۷۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به موازات اجرای پروژه‌ها از سوی وزارت نفت پرداخت و بخشی از این پروژه‌ها امسال افتتاح می‌شود.

الماسی، تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم را سرمایه مهم وزارت نفت دانست و گفت: وزارت نفت موظف به تامین و پرداخت اعتبارات مورد نیاز این تیم لیگ‌برتری است که در این راستای پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس، تیم فوتبال پارس جنوبی‌‌جم را متعلق به وزارت نفت دانست و خاطر نشان کرد: در فصل  جدید افزون بر ۳ تا ۴ میلیارد تومان به حساب تیم پارس‌جنوبی جم واریز شده است.