شاهین باز هم دقایق پایانی قافیه را باخت/شکست جمی ها در مشهد
شاهین باز هم دقایق پایانی قافیه را باخت/شکست جمی ها در مشهد

ندای استان:در هفته دهم لیگ برتر:نمایندگان استان بوشهر در بوشهر و مشهد مقابل حریفان خود به تساوی وشکست رضایت دادند.

به گزارش ندای استان، از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم شاهین شهرداری و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه شهیدمهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند.

شاهین شهرداری بوشهر بعد از صعود به لیگ برتر شرایط چندان خوبی نداشته و در ۹ مسابقه اخیرش تنها یک تساوی کسب کرده است.

در آن سوی میدان مجید جلالی و شاگردان‌اش نیز نمی‌خواهند از فرصت تقابل با قعرنشین لیگ برتر برای اولین برد فصل استفاده نکنند و می‌خواهند با ۳ امتیاز به سیرجان برگردند.

دو تیم در حالی در هفته دهم با هم روبرو شدند که تا قبل از این بازی گل گهر با ۴ و شاهین با یک امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار داشتند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حسین مالکی قفل دروازه گل‌گهر را شکست و با ضربه فنی دقیقه ۴۹ شاهین شهرداری را پیش انداخت.

پنالتی اعلام شده به سود گل‌گهر را مهرداد عبدی در دقیقه ۸۹ موافق جهت کوویلیتایا که به سمت راست دروازه شیرجه رفته بود، زد، ولی توپ با عبور از زیر دستان دروازه‌بان شاهین تبدیل به گل شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

شاهین با این تساوی ۲ امتیازی شد و در انتهای جدول باقی ماند گل گهر نیز با ۵ امتیاز یک رده از شاهین بالاتر قرار گرفت.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها دو تیم پارس جنوبی و شهرخودرو از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که تیم میزبان در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

این بازی تا دقیقه ۸۱ بدون گل پیش می‌رفت که در این دقیقه حسین مهربان مهاجم تیم میزبان دروازه ده خسوس را باز کرد تا زمینه پیروزی خانگی شهر خودرو را فراهم نماید.

با این نتیجه شهرخودرو ۲۰ امتیازی شد و بالاتر از استقلال و پرسپولیس و پایین‌تر از سپاهان به رده دوم جدول صعود کرد و پارس جنوبی با ۸ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

تیم فوتبال شهرخودرو با این پیروزی بر پارس جنوبی جم به رده دوم جدول رده بندی.