درمانگاه تامین اجتماعی جم تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود
درمانگاه تامین اجتماعی جم تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

ندای استان:فرماندار شهرستان جم از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان که جز دستاوردهای سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بوده تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ندای استان،محمد حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: بیش از نیمی از جمیعت شهرستان جم بیمه شده تامین اجتماعی هستند و ضرورت دارد این جمعیت بهترین خدمات را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنند.

فرماندار شهرستان جم افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان جم پروژه درمانگاه تامین اجتماعی است که این پروژه در حال حاضر با سرعت خوبی در حال اجرا است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهر جم جز دستاوردهای سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان جم بوده که در حال حاضر این پروژه مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در اواخر سال جاری در اختیار مردم و شهروندان قرار خواهد گرفت.

حسینی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است خاطرنشان کرد: این پروژه جز مهم‌ترین پروژه‌های سال جاری شهرستان جم بوده که با افتتاح آن، شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند خدمات مطلوب‌تری دریافت کنند.