جذب ناظر افتخاری برای نظارت بر بازار بوشهر
جذب ناظر افتخاری برای نظارت بر بازار بوشهر

جمالی گفت:در حال حاضر ۲۶۳ نفر بازرس افتخاری بر نظارت بر بازار استان بوشهر مشارکت دارندکه پیش‌بینی می‌شود این آمار تا پایان امسال افزایش بیشتری داشته باشد.

به گزارش ندای استان، رضا جمالی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد ثبات و نظارت بر بازار و ضرورت استفاده حداکثری از مشارکت‌های مردمی برای تحقق این مهم، سازمان صنعت، معدن و تجارت جذب ناظر افتخاری برای نظارت بر بازار را آغاز کرده است.

وی افزود: در همین راستا افرادی که آمادگی  لازم را  برای همکاری با این سازمان را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی http://cppo.mimt.gov.ir نسبت‌به ثبت‌نام در گروه ناظران افتخاری، اقدام یا به‌صورت حضوری به حوزه معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مراجعه کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، افزایش میزان رصد بازار درباره تخلف‌های ذکر شده در قانون نظام صنفی با همکاری نخبگان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، هدفمند شدن اقدامات ناظران در برخورد با تخلفات صنفی، نا امن شدن فضای بازار برای متخلفان و سودجویان، ایجاد امنیت و آرامش برای واحد‌های صنفی درست‌کار و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار را از جمله اهداف این طرح ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۶۳ نفر بازرس افتخاری بر نظارت بر بازار استان بوشهر مشارکت دارندکه پیش‌بینی می‌شود این آمار تا پایان امسال افزایش بیشتری داشته باشد.