یادواره‌های شهدا مرکز تبلیغات کاندیداتوری نیست
یادواره‌های شهدا مرکز تبلیغات کاندیداتوری نیست

ندای استان:سردار رزمجو گفت:نیازی نیست از کمک‌های کاندیداتورها استفاده شود و همچنین مسیر یادواره‌های شهدا و رسم آن‌ها را فدای کاندیداهای مجلس نکنیم.

به گزارش ندای استان، سردار علی رزمجو یکشنبه‌شب در نشست هماهنگی و برگزاری کنگره شهدا شهرستان کنگان با اشاره به اهمیت یادواره‌های شهدا، اظهار داشت: کنگره شهدا باید مسیر شهدا را زنده کند.

وی افزود: سخنران یادواره شهدا تحت هیچ شرایطی نباید سیاسی صحبت کند و قداست، وقار، اقتدار و منش شهدا برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و نباید اجازه دهیم کسی در این مراسم مقدس سوء استفاده کند.

فرمانده سپاه امام صادق استان‌ بوشهر ادامه داد: جایگاه رفیع انقلاب در مقیاس جهانی و عزت آفرینی‌های انقلاب بسیارمهم است و ما دوست نداریم که در چنین مراسماتی سوء استفاده شود.

وی با اشاره به ۷۷ شهید شهرستان گفت: مدیران شهرستان با تشکیل تیم‌های منظم و برنامه ریزی درست با خانواده‌های شهدا دیدار و ملاقات کنند.

سردار رزمجو یادآور شد: یادواره‌های شهدا مرکز تبلیغات کاندیداتوری نیست و به افرادی که خواهان کاندیدشدن برای مجلس هستند به هیچ وجه نباید اجازه داد در این یادواره‌ها سخنرانی کنند.

وی گفت: در شهرستان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و برای برگزاری یادواره‌های شهدا از این ظرفیت‌ها استفاده شود و نیازی نیست از کمک‌های کاندیداتورها استفاده شود و همچنین مسیر یادواره‌های شهدا و رسم آن‌ها را فدای کاندیداهای مجلس نکنیم.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه کنگره شهدا باید مسیر شهدا را زنده کند بیان داشت: کتاب یکی از آثارهای مهم و ارزشمند است و در نوشتن کتاب‌های شهدا دقت بیشتری شود و اجازه ندهید شهیدی از قلم بیفتد همچنین امام جمعه بر محتوای این کتاب‌ها نظارت بیشتری کند.

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که حرکت عظیم و سترگ دانشجویان در آن مقطع از انقلاب‌اسلامی انجام داده‌اند و آمریکا را در درون انقلاب‌اسلامی برچیده‌اند.