حال آیت‌الله حسینی بوشهری خوب است /مردم دعا کنند
حال آیت‌الله حسینی بوشهری خوب است /مردم دعا کنند

ندای استان:دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور و نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به دلیل گرفتگی عروق قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش ندای استان،مسئول دفتر آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در گفت‌وگو با ایسنا از بهبود حال وی خبر داد و افزود: الحمدالله پس از حدودا دو روز بستری ظهر روز گذشته ایشان تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل حدود دو ساعت و نیم زمان برد و بر اساس اعلام تیم پزشکی خوشبختانه عمل موفقیت آمیز و خوبی را پشت سر گذاشته اند و وضعیت سلامتی و روند درمان آیت الله حسینی بوشهری رضایت‌بخش است.

سید علی موسوی افزود: بعد از انجام عمل و انتقال به بخش ریکاوری شب گذشته تا نیمه‌های شب بیهوش بودند و بعد از آن-طبق نظر پزشکان- باید در سطحی از بیهوشی باشند تا پزشکان بتوانند وضعیت را کنترل کنند و پس از مدتی سلامت خود را به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله حسینی بوشهری در حال حاضر در بیمارستان دی تهران هستند، گفت: علت بیماری و انتقال به بیمارستان گرفتگی عروق قلبی بوده است و می توان گفت ۹۰ درصد قلب کار نمی کرده که الحمدلله با دعای خیر و محبت مردم این اتفاق به خیر گذشت.

مسئول دفتر آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار کرد: از مردم می خواهیم که برای بهبود وضعیت ایشان دعا کنند. بسیاری از دوستان لطف داشته و از نقاط مختلف کشور پیگیر وضعیت سلامتی ایشان و انجام ملاقات هستند اما طبق نظر پزشکان ایشان فعلا و تا چند روز آینده مطلقا ممنوع الملاقات هستند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری استاد برجسته حوزه علمیه قم، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم، پنج شنبه شب ۹ آبان ماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.