ایجاد اولین مرکز ملی مهارت‌آموزی گاز کشور در بوشهر
ایجاد اولین مرکز ملی مهارت‌آموزی گاز کشور در بوشهر

ندای استان:وی افزود: به زودی مقدمات برپایی این مرکز ملی به عنوان اولین مرکز ملی و تخصصی مهارت‌آموزی کشور دنبال خواهد شد.

به گزارش ندای استان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به سفر رئیس این سازمان به استان، گفت: اولین مرکز ملی مهارت‌آموزی تخصصی گاز کشور در شهرستان کنگان استان بوشهر ایجاد می‌شود.

عبدالمجید دراهکی با اشاره به تصویب این مرکز ملی در اولین جلسه مهارت‌آموزی استان بوشهر، افزود: مرکز ملی مهارت‌آموزی گاز کشور در شهرستان کنگان، اولین مرکز ملی مهارت‌آموزی تخصصی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور است که در استان بوشهر برپا می‌شود.

وی با اشاره به حضور علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، از شهرستان کنگان به عنوان محل ایجاد این مرکز تخصصی نام برد.

وی افزود: به زودی مقدمات برپایی این مرکز ملی به عنوان اولین مرکز ملی و تخصصی مهارت‌آموزی کشور دنبال خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به مصوبه دیگر اولین جلسه مهارت‌آموزی استان بوشهر، ایجاد مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای جنوب کشور در استان بوشهر از دیگر مصوبات سفر رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور بود.

دراهکی افزود: این دومین مرکز تربیت مربی در کشور بعد از کرج است.

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در سفر خود به استان بوشهر، با حضور در اولین جلسه مهارت‌آموزی استان بوشهر، از شهرستان‌های جنوبی کشور بازدید و در نشست با مدیرعامل و مدیران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی شرکت کرد.