معاون استاندار:فرماندار دشتستان انتخاب شده است
معاون استاندار:فرماندار دشتستان انتخاب شده است

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اقدامات لازم برای معرفی فرماندار دشتستان انجام شده است و به زودی حکم ایشان ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ندای استان، مجید خورشیدی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیران خبرگزاری‌ها در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های فراوانی است که تاکنون به خوبی معرفی نشده است و رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی از جمله این ظرفیت‌ها به سیراف، روستای قرآنی چارک، مدرسه سعادت، تاریخ و ادبیات استان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم خبرگزاری‌ها به عنوان رسانه رسانه‌ها بیش از پیش در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ارتباط با انتخابات پیش رو نیز بیان کرد: انتخابات در سرنوشت مردم تاثیر بسیار زیادی دارد و باید مردم را تشویق کنیم که از این حق خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا زمینه برگزاری انتخابات باشکوه در تراز جمهوری اسلامی ایران فراهم شود و رسانه‌ها نیز باید زمینه انتخابات بی‌عیب و نقص را فراهم کنند.

خورشیدی با اشاره به اینکه مردم ستان بوشهر اهل تساهل و بردباری هستند، تاکید کرد: مسئولان نیز از این فرهنگ استفاه کرده و خود را بیشتر در عرصه مدارا قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر کمترین تعارض را قبال رسانه‌ها داشته است، تصریح کرد: شاهد کمترین شکایات از رسانه‌ها در استان هستیم که به واسطه فرهنگ همین مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران و رسانه‌ها اضافه کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مسئولان استان بوشهر، میزان ارتباط با رسانه‌ها است.

خورشیدی در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد انتخاب فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: اقدامات لازم برای انتخاب فرماندار دشتستان انجام شده است و گزینه معرفی شده است و کارها در حال انجام است و پیگیری کردیم تا هر چه زودتر حکم ایشان ابلاغ شود.

جواد لقمان‌زاده سرپرست فعلی فرمانداری دشتستان به عنوان فرماندار دشتستان معرفی شده است.