حذف قبوض کاغذی تلفن از مهرماه/سرقت روزانه سیم و کابل
حذف قبوض کاغذی تلفن از مهرماه/سرقت روزانه سیم و کابل

ندای استان:مهر پویا گفت:در شهرهای بوشهر،کنگان، جم، دیلم و گناوه این آمادگی وجود دارد که سرعت اینترنت تا ۵۰ mgb برای مشترکان خانگی و تجاری افزایش پیدا کند.

به گزارش ندای استان، علی مهرپویا صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌ها چشم‌وچراغ هر جامعه‌‌ معاصرند و بدون تردیدی می‌توان در آیینه‌شان، مردمان و بزرگان زمانه را بازشناخت.

سرپرست مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به مهم‌ترین مشکلات این شرکت ابراز کرد: سرقت سیم و کابل در شبکه‌های مخابراتی، خسارت‌های دستگاه‌های اجرایی به تجهیزات مخابرات، عدم استفاده از خدمات ارزان، مهم‌ترین مشکلاتی است که شرکت مخابرات منطقه بوشهر با آن روبرو است.

وی تصریح کرد: روزانه یک یا دو مورد سرقت سیم و کابل شبکه‌های ارتباطی در استان بوشهر گزارش می‌شود که خسارات چبران ناپذیری را به مخابرات وارد می‌کنند.

وی در خصوص قبوض مشترکین مخابرات بیان کرد: از اول مهرماه هیچگونه قبض تلفن برای مشترکین مخابرات چاپ نخواهد شد و مشترکین از طریق سایت مخابرات ایران، شماره تماس ۲۰۰۰ و کد دستوری #۲۰۲۰* می‌توان قبوض تلفن خود را پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه از سال گذشته اینترنت در بستر فیبر نوری را در بوشهر شروع‌شده، تصریح کرد : طرحی به نام سورینو مطرح‌شده که مشترکان ثابت اینترنت مخابرات، تبدیل به مشتری vdsl خواهند شد و سرعت اینترنت را تا چهار برابر سرعت افزایش می‌دهد.

مهرپویا بابیان اینکه در تمام نقاط استان پوشش تلفن همراه وجود دارد، تصریح کرد:در ۸۰ درصد از مناطقی که تلفن همراه آنتن دارد،  پوشش اینترنت وجود دارد که در ۱۷۱ منطقه استان پوشش ۳g  و ۱۰۰ نقطه پوشش ۴g است.

سرپرست مخابرات منطقه بوشهر در خصوص فیلترینگ گفت: موضوع فیلترینگ هیچ ارتباطی با وزارت فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ندارد.

وی با اعلام آمادگی برای تبدیل تلفن‌های ثابت خانگی در بستر فیبر نوری، اظهار داشت: در شهرهای بوشهر،کنگان، جم، دیلم و گناوه این آمادگی وجود دارد که سرعت اینترنت تا ۵۰ mgb برای مشترکان خانگی و تجاری افزایش پیدا کند.

فارس نوشت،مهرپویا با اشاره به مزاحمت پیامک‌های تبلیغاتی گفت: تماس با ۹۹۹۰، کد دستوری #۸۰۰* و مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، راه‌هایی است که می‌توان این پیامک‌های تبلیغاتی را غیرفعال کرد.