اعضای کمیسیون‌های شورای شهر مرکز استان در سال سوم معرفی شدند
اعضای کمیسیون‌های شورای شهر مرکز استان در سال سوم معرفی شدند

ندای استان: در نشست علنی شورای شهر بوشهر اعضای کمیسیون های چهارگانه و رییس مرکز پژوهش ها برای سال سوم تعیین شد.

به گزارش ندای استان،حداقل تعداد اعضای هر کمیسیون در این شورا ۳ نفر می باشد که فقط کمیسیون معماری، شهرسازی و خدمات شهری ۵ متقاضی داشت که همگی در آن قرار گرفتند و نهایتا این ترکیب شکل گرفت تا در اولین جلسه روسای کمیسیون ها تعیین شوند:

کمیسیون فرهنگی-اجتماعی: طاهره شمشیری، پویا دولابی و روح الله نصرتی
کمیسیون سرمایه گذاری-گردشگری: روح الله نصرتی و عببدالخالق برزگرزاده
کمیسیون بودجه-حقوقی: ندا عبدالله زاده، مهرزاد آسایش و طاهره شمشیری
کمیسیون معماری، شهرسازی و خدمات شهری: پویا دولابی، کیوان هاشم زاده، اکبر توسلی، روح الله نصرتی و ابوذر دهدار

خزانه شورا به هاشم زاده رسید، مرکز پژوهش ها دولابی

همچنین با توجه به اینکه تنها کاندیدای خزانه داری شورای شهر کیوان هاشم زاده بود، با توافق اعضا وی بجای شمشیری در سال سوم عهده دار این سمت است.

درخصوص مرکز پژوهش ها نیز که دو سال اخیر برعهده عبدالخالق برزگرزاده بود و در این جلسه حضور نداشت، به دلیل اینکه تنها متقاضی پویا دولابی بود، وی تعیین شد.

گفتنی است درخصوص تعیین نمایندگان شورای شهر در کارگروه، کمیته و جلسات خارج از شورای شهر نیز اغلب موارد همانند سال قبل ابقا شد، تنها درخصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ (تخلفات ساخت و ساز) کار به رای گیری کشید که براین اساس در کمیسیون ۱۰۰ بدوی منطقه یک شهرداری ندا عبدالله زاده و منطقه دو روح الله نصرتی تعیین شدند، همچنین در کمیسیون ۱۰۰ تجدیدنظر منطقه یک مهرزاد آسایش و منطقه دو کیوان هاشم زاده تعیین شدند.

همچنین نماینده شورای شهر در شورای سازمان های فرهنگی ورزشی و فضای سبز برای سال سوم جابجا شدند، طوری که کیوان هاشم زاده در فضای سبز و شمشیری در سازمان فرهنگی تعیین شدند.

 

 

منبع:خلیج فارس