درخشش دانش آموزان جمی در کنکور سراسری+اسامی
درخشش دانش آموزان جمی در کنکور سراسری+اسامی

ندای استان:مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از کسب ۱۸ رتبه زیر هزار توسط دانش آموزان جم در آزمون سراسری سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با تبریک این موفقیت و کسب ۱۸ رتبه زیر هزار برای اولین بار در شهرستان جم ، اظهار داشت: تعداد ۱۸ نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته های انسانی، تجربی، ریاضی و فیزیک، زبان و هنر موفق به کسب رتبه های زیر هزار در کنکور سراسری ۹۸ شده اند.

وی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی کسب رتبه های زیر هزار افزود: در کنکور ۹۷ دانش آموزان شهرستان جم موفق به کسب ۱۵ رتبه زیر هزار شدند که این آمار در سال ۹۸ بیست درصد رشد داشته است.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره برنامه های آموزش و پرورش شهرستان در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: در راستای پیشرفت تحصیلی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری ۹۸، بیش از ۲۰۰۰ ساعت کلاس کنکور در جم برگزار شد.

وی ادامه داد: این کلاسها با همکاری سازمان مناطق نفت خیز جنوب در شهرستان جم برگزار شد.

نیکخواه برگزاری طرح اعتکاف علمی، توزیع رایگان کتب کمک درسی کنکور، اجرای طرح تقویت بنیه علمی، کلاس های جمع بندی کنکور و اجرای آزمون های بنیاد علوی، قلم چی، جامع سنجش و شبه کنکور را از جمله اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در راستای توانمند سازی و موفقیت دانش آموزان عنوان کرد.

 وی از همکاری و حمایت های نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، امام جمعه، اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان مناطق نفت خیز جنوب در برگزاری کلاس های کنکور و تقویتی در جم تقدیر کرد.

لازم به ذکر است لیست دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه زیر هزار شدند به شرح زیر است(این لیست در حال تکمیل شدن است):