رشد ۴۸۹ درصدی کشف قاچاق در «عسلویه»
رشد ۴۸۹ درصدی کشف قاچاق در «عسلویه»

ندای استان:فرمانده انتظامی عسلویه با تأکید بر اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، گفت: در بحث کشف قاچاق ۴۸۹ درصد رشد داشتیم.

به گزارش ندای استان، سرهنگ پیمان فتاحی شب گذشته در نشست با خبرنگاران عسلویه اظهار داشت: نیروی انتظامی سازمانی خدمتگزار و در خدمت اهداف والای نظام اسلامی و وظیفه‌اش حفظ ارزش‌ها و خدمت به مردم است سرمایه ما اعتماد مردم است.

فرمانده انتظامی عسلویه  با تبریک روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران در جلب اعتماد متقابل مردم و پلیس نقش مهمی دارند و اگر اخبار امنیت به موقع و صادقانه به اطلاع مردم برسد باعث آرامش مردم می‌شود.

فتاحی  با تأکید بر اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، بیان کرد: هر کس بخواهد خدشه‌ای بر امنیت وارد کند، نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی با او برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان عسلویه امنیت در ابعاد مختلف به صورت مطلوب تأمین شده است و کمترین تنش‌ها را در شهرستان شاهد هستیم که همکاری مردم نجیب و متدین به این امنیت کمک کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در مواردی مثل چهارشنبه آخر سال هیچ مورد ناامنی و حادثه نداشتیم و بیش از ۹۹ درصد سارقان دستگیر شده غیربومی هستند، آن یک درصد هم سارقان معتاد هستند.

فرمانده انتظامی عسلویه با ارائه آمار و ارقام فعالیت چهارماهه نیروی انتظامی در شهرستان  افزود: طی این مدت سرقت به عنف ۳۳ درصد ،جرائم خشن ۲۵ درصد، تصادفات ۱۶ درصد، متوفیان تصادفات ۶۰ درصد و آدم ربایی ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در بحث کشف قاچاق ۴۸۹ درصد رشد داشتیم، خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته دو محموله ۷۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر کشف و ضبط کردیم و سحرگاه جمعه گذشته نیز ۴۰ کیلوگرم مواد توسط مأموران ما کشف شده است و  هشت نفر موادفروش و ۱۷ نفر معتاد در بیدخون دستگیر شده‌اند.

فتاحی به برخورد با خودروهای شوتی اشاره کرد و افزود: با توجه شعار سال که توسط رهبر انقلاب در حمایت از تولید اعلام شده است، با پدیده قاچاق کالا به شدت مبارزه می‌کنیم و تنها در هفته گذشته ۲۵ فقره خودرو شوتی با محموله  توقیف و به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

به گزارش فارس، در پایان این نشست سرهنگ فتاحی با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران شهرستان عسلویه تجلیل کرد.