یک خانواده چهار نفره جان باختند+عکس
یک خانواده چهار نفره جان باختند+عکس

ندای استان:برای چندمین بار در طی سال جاری، جاده ساحلی دیر به بوشهر در محدوده شهرستان دشتی رنگ خون گرفت که یک سر این سانحه رانندگی خودروی شوتی ( حمل کننده کالای قاچاق) بوده است.

به گزارش ندای استان،رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی ضمن اعلام خبر جان باختن ۴ نفر و مصدوم شدن یک نفر بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو پژوه ۴۰۵ و پارس در محور ساحلی شهرستان دشتی گفت: دو خودرو پژوه ۴۰۵ و پارس ساعت ۱۲:۳۳ دقیقه روز پنج شنبه در محور ساحلی دشتی به شدت با هم برخورد کردند.
بحرانی با بیان اینکه پس از اطلاع رسانی نیروهای امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند گفت: دو خودرو که ۵ سرنشین داشت متاسفانه چهار نفر شامل یک زن۳۵ ساله، دو مرد ۳۰ و ۴۰ ساله و یک کودک ۱۰ ساله جان باختند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی با بیان اینکه یک نفر به شدت زخمی شد افزود: در این حادثه که پایگاه‌های امدادرسانی گلستان دشتی، بردخون بندر دیر و بوالخیر تنگستان به محل اعزام شدند یکی از مصدومان که کودک ۱۰ ساله بود در درمانگاه بوالخیر فوت کرد و  مصدوم دیگر توسط اورژانس به  بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اعزام شد.

گفته می شود مصدومی که به بیمارستان منتقل شد نیز جانش را از دست داده که با این حساب یونس دارستانی به همراه همسر و دو دخترش به همراه علیرضا پرهیزگار فرزند مرتضی از شهرستان دیر از کشته شدگان این سانحه بوده اند.
هرچند هنوز پلیس راه علت این تصادف را اعلام نکرده است اما در صورتی که خودرو شوتی مقصر این حادثه بوده باید فکری اساسی برای رفع این چالش انجام شود.