زن و مردی که با خودرو اجاره ای ماشین می دزدیدند!
زن و مردی که با خودرو اجاره ای ماشین می دزدیدند!

ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: زن و مردی که با همکاری هم یک دستگاه خودرو را در شهر بوشهر به سرقت برده بودند دو ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش ندای استان، سرهنگ ابراهیم عرب زاده عنوان کرد: ساعت ۴ بامداد روز ۱۶ مرداد ماه مردی از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سرقت خودرو پژو خود در یکی از کوچه های تنگک خبر داد.

وی افزود: بلافاصله تیم تجسس و گشت کلانتری ۱۴ به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد مرد مالباخته در حالی که خودرو خود را به صورت روشن در کوچه‌ها و جهت آوردن زباله به داخل منزل رفته بود خودرو به سرقت می‌رود.

به گفته سرهنگ عرب‌زاده همزمان با اجرای طرح مهار در سراسر حوزه استحفاظی اقدامات اطلاعاتی و تخصصی تیم مجرب کلانتری ۱۴ مشخص کرد سارقان یک زن و مرد بودند که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پیگیری‌های بعدی تیم پلیس روشن کرد این خودرو از یک آژانس در یکی از روستاهای تنگستان به وسیله مرد و زنی اجاره شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر تصریح کرد: ساعت ۶ بامداد محل سکونت زن و مرد سارق در یکی از مجتمع‌های فاز ۴ عالیشهر شناسایی هر دو نفر دستگیر و خودرو مسروقه در پارکینگ منزل کشف شد.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه مرد سارق دستگیر شده در گذشته نیز  سابقه سرقت و دستگیری دارد خاطرنشان کرد: از رها کردن خودرو به صورت روشن در کوچه و خیابان خودداری شود.